قیمت زعفران گران می‌شود؟

همانگونه که شاهد هستید «ویروس کوید 19» بر پیکر اقتصاد جهانی بسیار تأثیر گذار بوده و ممکن است بعد از اتمام این مشکل نیز تغییرات بسیار زیادی را در جهان شاهد باشیم. این مشکل نه تنها در ایران بلکه برای تمام مشاغل و در تمام کشورهای دنیا صورت گرفته است. اما بعد از اتمام مشکل ویروس، در مورد خرید و فروش لوازم خانگی و یا معاملات تجاری، آژانس‌های هوایی و … همچنان تأثیر گذار خواهد بود. اما برای اقلام خوراکی مورد نیاز به احتمال زیاد قیمت‌ها در حال تغییر خواهد بود، که این مسئله شامل زعفران نیز می‌شود. درست است که زعفران در اروپا یک کالای لوکس محسوب می‌شود ولی طرفداران بسیار زیادی داشته و علاوه بر این که ادویه‌ای خوشمزه و معطر است دارای خواص دارویی و درمانی زیادی بوده که این امر سبب شده در لیست خوراکی‌هایی مورد استفاده فراوان اکثر کشورها از جمله کشورهای اروپایی و عربی باشد.
شرکت الماس زعفران جهان افتخار دارد که در شرایط کنونی نیز فروش و صادرات به تمامی نقاط جهان را انجام داده و  زعفران صادراتی را با بهترین کیفیت، بهترین قیمت، و در اسرع وقت به تمامی نقاط دنیا ارسال می نماید. زیرا ما در ایران و در افغانستان تولید کننده زعفران هستیم. همکاران محترم ما برای صادرات و فروش زعفران 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

قیمت زعفران

صادرات زعفران و فروش زعفران

با توجه به اینکه ایران علاوه بر تحریم اقتصادی ایران توسط آمریکا و دیگر کشورها با مشکل عدم صادرات زعفران و بلوکه بودن مرزهای صادراتی نیز مواجه است.
شرکت الماس زعفران جهان شرایط بسیار مساعد برای صادرات، تجارت و کارکردن است. اگر شما عزیزان و شما فعالان اقتصادی می‌خواهید که در حوزه صادرات زعفران فعالیت کنید می‌توانید با کارشناسان و مدیران شرکت ما در ارتباط شوید.
این شرکت آماده هر گونه همکاری برای صادرات و ارسال زعفران به تمام نقاط جهان را دارد.
همکاران محترم ما 24 ساعته جوابگوی شما عزیزان هستند.

شرکت الماس زعفران جهان

روش صادرات زعفران اصل

این سئوال برای برخی از تاجران و فروشندگان زعفران پیش آمده که برخی از آنان برای صادرات زعفران با برخی کشورهای اروپایی و آسیایی قراردادهایی منعقد نموده چگونه می‌توانند تعهدات خود را انجام دهند.
دفتر مرکزی ما در اروپا در کشور هلند در شهر رتوردام می‌باشد .همچنین در اکثر کشورهای دنیا (‌در ایران شهر مشهد و تهران – در ترکیه و افغانستان) از جمله مونیخ در کشور آلمان و شهرهای دیگر کشورها هم نماینده فروش فعال داریم.
در قیمت‌های زعفران‌های ما به هیچ عنوان تغییری حاصل نشده و افزایش و یا هیچ نوسان قیمت وجود نداشته است، چرا چون مدیران با تدبیر مجموعه شرکت‌های الماس زعفران جهان و زعفران کینگ بیزینس کاملاً با درایت و آگاهی مسائل روز دنیا را دنبال می‌کنند. ما می‌توانیم بهترین و با کیفیت‌ترین زعفران را درهر کجای دنیا تقدیم شما عزیزان بنمائیم

زعفران صادراتی

قیمت زعفران در سال گذشته چقدر بود؟

در سال گذشته قیمت زعفران تاکنون به نصف قیمت جدید رسیده است. در سال گذشته با وجود تحریم‌های ایران، صادرات زعفران با حدود ۵۰۰ میلیون دلار فروش داشته است.
همانگونه که می‌دانید این زعفران جزء کالاهای استراتژیک قرار دارد. بر طبق آمار بدست آمده از قیمت زعفران از آبان ماه سال گذشته قیمت زعفران  بین 15 تا 17 میلیون و پانصد تومان بوده است.

قیمت زعفران صادراتی

قیمت خرید زعفران در فروردین 99

قیمت هر کیلو زعفران به تومان در شرکت الماس زعفران جهان چند است؟
قیمت زعفران نگین در بازار ایران 11,350,000 تومان
قیمت زعفران سرگل                   10,860,000  تومان
قیمت زعفران سوپر نگین        11,740,000 تومان.
و قیمت زعفران پوشال               10,320,000 تومان است‌.

قیمت انواع زعفران

منتشرشده به‌دست Almas Saffron Jahan

شرکت الماس زعفران جهان تولید کننده زعفران و تامین کننده زعفران است و در زمینه فروش و صادرات زعفران فعالیت دارد. ما عمده فروش زعفران ایرانی هستیم. برای خرید زعفران خالص و دریافت لیست قیمت زعفران ممتاز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط شوید. 09120658535

بیان دیدگاه

طراحی یک سایت مانند این با استفاده از WordPress.com
شروع کنید